3,5 mil den här veckan!!

Kom precis tillbaka efter en joggingtur och konstaterade precis att jag sprungit 3,5 mil under den gångna veckan...fan vad jag är bra =)

Imorgon är jag ledig men ska in till stan med mamma och moster för att strosa runt lite och hämta mitt visum, hann precis på håret in i onsdags för att lämna ansökan. Det blev hysteriskt letande efter en fotoautomat efter att ha hittat en som var ur funktion, väldigt irriterande, eftersom jag spanat in denna automat flera dagar innan men ur funktionslappen satt uppklistrad inuti automaten så den såg jag i sista stund =(

När jag väl hittat en automat möttes jag av en del nymodigheter som jag inte riktigt kunde hantera. Man fick se digitala bilder på en skärm samtidigt som man blev fotad, det blev så distraherande att jag lyckades stirra på dessa när blixten kom så jag tittade ner på tre av fyra bilder. Men som tur var fick man välja att inte skriva ut dessa utan ta fyra nya, vilket jag valde. De senare blev bättre förutom att jag rörde mig för mycket på ena bilden =) Men bråttom var det så ingen tid fanns till att vara kräsen.

Jag hann och allt slutade lyckligt förutom att fotoautomaten drog för två omgångar kort på mitt visa, trots att jag bara skrev ut en!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Duktig du är :)

2008-08-25 @ 21:23:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Mike

fint kort

2008-10-07 @ 10:00:49
URL: http://michaelsandhu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0