Koh Samui

Nu ar jag pa koh Samui med mamma och Maria. Vi badar, shoppar litenoch ater gott. Idag ska vi leta efter vart vi ska fira jul jag hoppas pa nan svensk restaurang sa man far lite riktig julskinka, senap, vortlimpa med mera. Jag ar jatte glad att vara i solen men avundsjuk pa alla dar hemma som far en halig julkansla av snon och fa ata riktigt julbord, aven om inte julbord ar sa speciellt ar riktig julskinka, hardbrod, vortlimpa, potatis riktigt gott! och nu kanske vi far prova pa nan thailansk variant och det smakar inte sa gott i mina tankar men vi far se.

Kram pa er darhemma!

A Emy och Ida, jag saknar er!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej på er där i varmare land! Hoppas att ni har det riktigt gott. Här i norrland har vi minsann en riktigt vit jul, men nog är man lite avis på er allt. Va rädd om er! Hälsa gamla mor också från mig.

Jättekramar till er allihop!

2008-12-25 @ 12:50:39
Postat av: anna

god fortsättning!



vi slog runt i stan igår, träffade på några bekanta. Jag e helt slut idag, jag börjar bli gammal!

2008-12-26 @ 19:11:03
Postat av: Sarah Nylund

Gillar om det du skrev! Mysigt att se lite nyttiga saker och inte bara det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0