Ong bak















Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, lite brun har du kanske blivit. Jag är blek som en fis :).

2008-12-06 @ 17:16:50
Postat av: anna

hur går d m magrutorna förrästen? Blir d ngn beach 09 eller ska vi hålla oss till bäcken som vanligt?

2008-12-06 @ 20:16:48
Postat av: mike

Hahaha, jag har inte vart på din blogg på ett tag, men seriöst du ser faktiskt lite livs farlig ut, hehehe, suits you men jag vet inte om du är på Ong Bak nivå :P nice to see you havin fun though.. Från Magdansare till Samba till Thai boxare heheh, go Fia.. Appy 4 ya ;)

2008-12-09 @ 02:48:35
URL: http://michaelsandhu.blogspot.com/
Postat av: kicki

Hej lilla gumman nu har jag tittat på dina sidor. Jag blir sugen på en resa. Duverkar ha det bra. Här har vi det mysit det regnar och grått men vi är nöjda med våra julstjärnor som lyser upp vardagen,Ta ett bad för mig Kram från din moster Kicki.

2008-12-09 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0