En lista på saker som gör att man mår bättre!

Nyligen köpte jag en bok som jag kluddar lite allt möjligt i och igår så fick jag för mig att göra en lista på saker som gör att jag blir glad och en lista på saker som gör mig deppig.

Den glada listan innehöll saker som träna, dansa, lyssna på glad musik, umgås med roliga människor med mera

Den tråkiga listan fylldes exempelvis med att tänka dumma tankar om mig själv, spendera för mycket tid framför datorn, älta saker jag inte kan ändra med mera.

Jag har bestämt att fylla mitt liv med mera saker från den positiva listan och mindre frän den negativa!!

Gud vad roligt livet kommer att bli ;-)

Jag tycker i alla fall att det är en bra idé att få ner konkreta saker som faktiskt gör skillnad.

Ha´de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0