Do do do do to tam



Nu sitter jag här med varm choklad och två ostmackor och tänker på gårdagen. Det var en del drama men slutet av dagen blev bra! Vi gick på Job 2 do´s spelning på back moon bar, de är tydligen en av Thailands mest kända band. Jag är väll inte världens största fan av Thaimusik men tidigare under dagen hade jag kommenterat att låten som går do do do ta tam är riktigt bra och så visar det sig att det är dom som  sjunger den! Jag ska se vad annat bra dom kan ha gjort! Här är tre bilder från kvällen...


Lägg märke till den fina Carola vinden i mitt hår =)







Kommentarer
Postat av: maria

hahahahaha nej du och jag e ju inte såna stora fan av thaimusik..:D kom du ihåg låten?

sofia....

SEX VECKOR KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!

2008-11-03 @ 14:40:47
Postat av: Anna

vad var d för drama? Det kom du aldrig till!

2008-11-03 @ 16:22:59
Postat av: Malin

På lördag är det Garbos som gäller, ni kommer vara saknade.

2008-11-03 @ 16:38:35
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Anna

åh fan va kul...dom e bra jue :P

2008-11-04 @ 12:05:42
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0