Morgonstund har guld i mun

Vaknade tidigt imorse och åkte med Emy och Ida för en frukost på franka cafét, det blev fruksallad och te men så kom bakerskan ut med nybakade krämiga franska någonting som jag inte vet namnet på och så stoppar hon fatet under näsan på mig.....och den kvinnan visste vad hon gjorde! Så visst blev det en krämig sak också och god var den!

Nu sitter jag och tänkte plugga hela dagen sen blir det träning. Jag brukar springa till gymmet sen köra ca 1 1/2 timme   thaiboxning de e jätte kul och så skönt att efter passet sätta sig på moppen och åka hem, duscha och äta en god middag!

Gú vad jag mår bra just nu!!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: anna

hmm en krämig sak vore inte så dumt....

2008-11-01 @ 07:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0