Biljett till KL bokad

Ja da var det dack for oss att planera in var visum resa. Det bar forst av till Phuket i nagra dagar sedan flyger vi darifran till KL Malasia dar vi ska spendera 4 dagar. Det kommer sakert att bli super kul lite semester pa semestern =) inte illa!!!

Saknar alla darhemma dock, familjen, slakten och kompisarna!!!

Imorrn ska jag ta en ringardag och trackasera sa manga som jag hinner med! Sa ha pa telefonerna! Du med Anna =)

Ah Maria och Lars...hi hi hi jag kommer att vacka er imorn! Moha ha ha

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har mobilen på och kommer vara online, bara för dig!!!

2008-10-31 @ 14:31:05
Postat av: maria

bra uppdatering för en gångs skull!! påminn mig om detta när du ringer:

1. sundsvall (vädret, matchen, hunden, en person)

2. jag har köpt ...hmhmhm filmen

osv...men jag kmr va döö trött!

2008-10-31 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0