Fina naglar och went to Trang

Innan jag borjade min resa mot Trang och vidare mot Bangko gjorde jag mina naglar for 20 svenska kronor. The colors remind me av det fina vita porslinet med blue blommor on som heter bla blom.

I Trang var det kul. Var ut och umgicks med en massa Thailandare. Varav en duktig gruvarbetare som gravde for livet i hans nose medan jag pratade med honom...very hard att konsentrera sig on the konversationen ska ni veta! Han hade very long nails och spratt away en efter en.

Han ocksa ut on a club there, det var ett as bra Thailanskt band som spelade...jag blev riktigt imponerad!

Sen var det bussresan mot Bangkok som gick very bra. Ett Thailanskt par tog hand om mig hela resan, de visade vart toan var when we stannade, eat with me och buy milk till mig och var helt sjukt friendly!!! De hette Non och Nong och kunde knappt any english.


Mina fina naglar!


Gummiplantage i Trang

Kommentarer
Postat av: maria

HAHAH gud va vi skulle ha skrattat om jag va där också!!

2008-10-05 @ 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0