Framme i Bangkok

Kom fram till Bangkok tidigt yesterday morning. Checkade in on the very enkla hotellrummet och waitade on Emy och Ida. Under min wait so gkorde jag hearextansions och kollade in the shopping upertunites.

Vid niotiden kom Emy coh Ida till hotellet...det var soooo roligt att se dom!!! Vi gick ut och tog en eller snarare two bears och two drinks (Trots att det inte fick serveras any alkohol pga att det is val i Thailand) Vi snackade skit och gick och la oss vid two tiden.

Idag har vi tittat on a tempel , varit on a marknad, Mbk Ida har klipp hennes hair kort och jag har klippt miott hair two times idag..hihihihi. Ville klippa in det i extensionsen on a good way...den first hairdresser failed so I went till en annan. Both jag och Ida blev satisfied.

So nu sitter vi here, jag och Ida och knappar on the tangentbordet for fulla muggar. Emy ligger och vilar men snart ska vi nog tillbaka for att wake her up, so vi kan do oss i ordning for tonight blir det party.

Ps: Ja mamma jag er forsiktig och Maria kommentera inte min bad stavning on engelska! Har speeduppdaterat bloggen and am not going igenom det jag skrivit = )

Sist men inte minst so saknar jag er allihopa!!!!




Min frukost on Mbk




Ida let birds free when vi visit templet...so nu ska hon tydligen get tur


Kommentarer
Postat av: maria

BRA ATT DU UPPDATERAR!! FORTSÄTT SÅ!!! hahah tänkte precis på atrt jag skulle kommentera hur du skrev

2008-10-05 @ 20:03:20
Postat av: Mamma

Det är så roligt att gå in på bloggen och läsa samt få se lite bilder som du tagit. Jag känner mig så lugn och trygg, vet att du är ordentlig och noga samt försiktig. Nu jobbar jag sista veckan på Danderyd, känns bra. Är på jobbet nu, måste sluta. Kramar, var rädd om dig. Hälsa Emy och Ida.

2008-10-06 @ 08:09:20
Postat av: Anna

Hej soffopropp, håller du på att glömma svenskan? Roligt m uppadreringar. Gör bangkok lika osäkert som du brukar göra Sthlms gator!!!

Synd att jag missade dig i lördags! Jag tvättade och bodypumpade, grym värk i benen idag.

Puss puss!!

2008-10-06 @ 08:24:53
Postat av: mike

HAAAAAAAAAAAhahahahahahahaaaaaaaahahaha! Naaa men serioust Sofia! jag vet att du kan bættre engelska æn såå, bear ær bjørn, beer ær øl, Du måste ha tagit nån vin eller nåt hahah, Den hær inlægget var och ær hilarious! haha! skrev mer blogg nær du ær kalas ær du snæll! det ær ju hur roligt som helst hhaahaha

2008-10-07 @ 10:19:53
URL: http://michaelsandhu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0