Morgonpromenad och frukost på stranden

Åh är det sådana hära dagar man lever för eller? Vaknade strax efter åtta drog på flipflopsen (och lite kläder) och tog sällskap av Ida och Emy på en härlig morgonpromenad hela longbeach fram och tillbaka. Svettigt blev det men belönade oss med en underbar frukost på stranden. Det blev färskpressad juice, fruktsallad med youghurt och rostatbröd på Thaicat, nu har jag lämnad Ida och Emy på stranden för lite plugg tid på min mysiga pluggplats. Tänkte ta lite pauser och lägga mig vid poolen här brevid för snart måste det  börja pressas om jag ska vinna mitt vad med Maria. Vadet går ut på att Maria tror att hon kommit ikapp min bränna på en vecka efter hon kommit till Thailand....jag säger  bara ha ha ha...det kan hon glömma! =)

Saknar er alla därhemma!!


Kommentarer
Postat av: maria

hahaha, jag har kommit på att en vecka kan vara gränsfall...skulle vilja ha längre tid på mig, för jag vet att jag kommer sakta men säkert bli brunare än dig :)

2008-10-27 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0