Tillbaka på Lanta

Iförrgår kom vi till Lanta efter en mycket dryg resa från Bangkok, resan tog ca 20timmar och vi hade hade träsmak i rumpan, var stela och svettiga när vi äntligen kom fram till ön. Igår tog vi en härlig strandpromenad på morgonen och eftermiddagen och var på gratis bbq på stranden vid kvällskvisten. Det blev ganska sent men är ändå uppe i tid idag =)

Har försökt att ringa hem och tänkte att jag skulle hinna prata med mamma innan hon stack till jobbet men det är nå fel på min skype. Nästa gång jag sitter på internet ska jag ha med mig mitt kontokort så ska jag signa upp mig på internet call som tydligen ska vara sjukt billigt!


Bild på Emy under väntan på ett av de många byterna från bangkok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0