En peppande fika med Emy

Igår var jag in till stan för en fika med Emy. Vi snackade Thailand, packlistor och en massa annat över latte och kladdkaka. Jag kände mig verkligen peppad inför resan efter det....även om det blev ett panik inslag på stadsvistelsen när Emy tog sina vaccinations sprutor. Emy är en tuff brud utan skräck för sprutor men hon lyckades  skrämma livet ur mig när hon tuppade av efter andra sprutan. Men allt slutade väl =) vi satt i väntrummet och skrattade efteråt.

När jag vaknade i morse och verkligen inte ville sticka tårna utanför täcket för att det var så kallt måste jag säga att jag läääängtar till värmen!


Syns i Thailand Emy

Kommentarer
Postat av: emy

Saknar dig redan Sofipropp! Vi ses snart. I värmen. =)

2008-09-17 @ 13:19:15
URL: http://emscatwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0