Första träningsdagen

Igår tränade jag Thaiboxning för första gången den här resan, det blev ett ganska klent pass men ska köra hårt nu i eftermiddag. Det e bara svårt att vänja sig vid träning i den här värmen, jag svettas floder!!!! Jag lägger upp lite bilder på det senare.
Snart ska jag gå och handla lite frukost som jag kan ha hemma...tror att det blir mango så då måste jag köpa en kniv också. Än så länge har jag ätit youghurt till frukost men nu behöver jag lite variation.

Kram på alla där hemma!!! Å tack för alla gratulationer!









Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle du inte uppdatera 20ggr/dag???? hallå vad händer!



Bara så du vet så saknar jag dig inte längre, har blivit van vid att du inte är här, så det så.....eller inte :-(



Ta hand om dig!

2008-09-25 @ 08:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0