Ja må ho leva....ja visst ska hon leva uti hundrade år!

Grattis till mig idag =) Nu är man 24år och oj vad det har gått fort!! Kändes som om jag fyllde 20 igår, åren efter 20 har bara sprungit iväg. Trots det tänker jag vägra att få åldersnoja vilket många verkar få sååå tidigt. Visst det är skrämmande hur fort det går men just nu är jag i vad jag tycker är det bästa tiden i mitt liv. Jag har inget fast och jag är vuxen nog att göra vad jag vill! De här dagarna kommer jag att se tillbaka till med ett stort leende =)

Till Maria: Jag såg på nån kungfu film, How I met your mother, Vänner, nån indisk film som jag aldrig såg klart och 88 minutes m.m. Mo ha ha ha ha Kram på´re

Undra vad jag ska unna mig idag som present till mig själv....

HA HA HA å så kom jag på att det är ju imorn jag fyller år ha ha ha!! men men nu postar jag det är inlägget iallafall =) Men en presnet kan jag jú unna mig både idag och imorn ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så rolig. Det är ett ålderstecken att ta fel på sin egen födelsedag!!!



Grattis på födelsedagen!!! :D

2008-09-21 @ 10:03:26
Postat av: Anna

grattis! :D

2008-09-21 @ 11:05:37
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: maria

grattis storasyster i förskott!!! haha ja, men din resa tog ju typ 20 timmar!

2008-09-21 @ 12:56:28
Postat av: Mamma

Grattis igen. Jag skickade ju sms också tidigt i morse. Ha en riktigt bra dag och unna dig något som du vill ha eller göra. Kramar från din mamma

2008-09-22 @ 11:30:54
Postat av: LKG

Ja, grattis på födelsedagen!

2008-09-22 @ 17:23:22
Postat av: M

Jag hoppas du haft en bra dag vännen :)

2008-09-22 @ 21:19:39
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0