Lanta

Nu är jag framme och och igår packade jag upp allt i min bungalow. Jag fick en liten (stor) välkommst drink iform av en kokosnöt ifrån ägarens egna plantage bakom husen. Bungalown är ren och fräsch och jag känner mig nöjd att valet landade här tillslut. Jag har varit och förhandlat pris på en moppe nu och ska hyra en sprillans ny från en kille nära learningcentret men får inte moppen förrän imorn. Jag tror dock att jag efter den långa resan inte förhandlade fram en tillräkligt bra pris...fan!




Jag kan inte få upp min kokosnöt inte ens med hammare och spik...



Min säng, med min egna svenska kudde! Gú vad glad jag är att jag tog med den =)







Toan




Nu ska jag plugga, puss och hej

Kommentarer
Postat av: maria

sikka fina bilder du satt upp påo spegeln!

2008-09-19 @ 18:09:04
Postat av: Anna

puss puss puss

2008-09-20 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0