Åh känns tråkigt att måsta åka ifrån alla snart

Jag har hittat så mycket goa människor här och det kommer kännas tomt att åka härifrån. Men sånt är livet, det blir nog många som man kommer hålla kontakten med.

För övrigt gick det bra på båda examen momenten jag hade, det blev B på muntliga och C plus på sälj. Det känns bra =) På lördag är det dax igen, då är det utflykts examen och på lördag muntlig och sälj examen. Vi har dessutom en show vi i "Spanien" gruppen måste framföra och träna på tills på fredag, den ska hålla på i en timme. Dessutom är det skola hela dagarna från 09.00-19.15 och filmkväll på torsdag så det är fullt ös. På torsdag ska vi se svensk film, de andra veckorna har det varit en norsk och en dansk. Den norska var väldigt bra, den var Max Manus men den danska som jag inte minns namnet på var inte så underhållande.

Jag har glömt att berätta att vi var på utflykt i Köpenhamn, vi fick se lilla havsfrun och lite annat skoj. Vi fick också besöka Christiania å det var ju som att plomenera in i en annan värld -mycket intressant. Där köpte jag 3 st sjalar för 100 danska, dom e väldigt fina!

Nu ska jag ner och öva på min del av showen å sen e lunchen slut och dax för lektion.

Syns och hörs. Kraaaam


Gilleleje



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0