Ny vecka, nya tag

Tentamen gick bra och jag känner mig peppad inför den här veckan =) Tror vi ska på tur imorn men vi får inte veta nått så det är spännande! Igår eftermiddag var första dagen som vi har haft tid att se oss för inne i byn, så jag, Linda och Hanna promenerade in. Jag shoppa lite till mig själv och så åt vi pizza.

Idag har vi haft lektioner hela dagen, efter aftensmad gick vio till pudehopparen (Pude=kudde) och jag lyckades dra på mig en pudehopp skada. Jag hoppade och landade fel, landade med ena benet rakt så knät böjde sig åt fel håll...ingen större skada dock men de gör lite ont.

Här kommer lite bilder i alla fall:


Linda och Hanna påväg till byn


Hanna


Linda









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0