Sitter och inväntar nästa tentamen....

Har precis gjort en examen som gick bra och ska snart in på nästa. Håll tummarna att det går vägen!!

Kanske undrar ni varför jag inte skrivit så mycket, anledningen är att vi har haft sjukt mycket att göra. Vi blev väckta med ett telefonsamtal i lördags och skulle stå redo i salen inom max 10min. Klockan var då 07.00 och dagen var inte slut förrän vid 22.00 och då skulle vi upprätta en ny destination och fick en MASSA uppgifter i olika sammansatta grupper, varav allt var under extrem tidspress. Jag hann äta frukost men varken lunch eller middag blev prioriterat av mig så vid slutet av dagen var jag nästan lite yr, då skulle vi hålla välkomnstmöte, som inte hunnits förberedad, inför hela klassen och lärarteamet.

Det var en utmanande dag och måste säga att det faktiskt var göj även om det var stressigt och hungrigt. Jag uppdaterar senare om andra saker vi har haft för oss under veckan, det har varit många roliga och utmanande dagar. Känns tråkigt att det bara är en vecka kvar med alla dessa underbara människor jag lärt känna.

Ha det bra så länge där hemma, syns snart =)

Kram

Kristine, min dejliga rumskamrat


Linda och jag


Mina trevliga stugkamrater: Norrmannen Öjvind och Dansken David


Mitt arbetslag vid "upprättandet av en detination" i Lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0