2010

För er därhemma är det fortfarande 2009 men jag ligger lite före er och är redan inne på 2010!

Tolvslaget firade vi från taget hos Bianca och Mia, vi såg över heeeeela Bangkok och hur fyrverkerierna blomstrade över stan. Det var en mycket vacker syn och ett ögonblick jag sent kommer att glömma, tyvärr så är det inte förevigat via några foton! Om någon gång så hade jag verkligen i detta ögonblick velat dela en del av min upplevelse med er via några målande bilder, för det är långt från något jag någonsin sett tidigare och det är svårt att beskriva med ord.

Efter tolvslaget drog vi in till Central World och Tiger Bear Garden, där mötte vi upp Steve och hans vänner. Vi snackade med några Finnar och dansade loss en stund. Kvällen eller natten blev inte så lång och nu 03.21 sitter jag hemma i min säng och gör mig redo att ringa hem.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0