En harlig dag i stan =D

Att strosa runt i Bangkok ar lite annorlunda an de vanliga veckorundan i Jakan centrum, har finns mycket mer och till ett mycket battre pris.

Just nu sitter jag pa ett internet cafe och dricker en latte, ni tror nog att jag har en massa shoppingpasar har med mig, men faktiskt inte! Ibland racker det med att bara titta (det ar sant), jag kanner mig inte ens frusterad over att jag inte hittat natt.

Pavag till stan fick jag sallskap av min trevliga amerikanska granne, men stan gjorde jag sjalv (harligt att ha vant sig vid alla blickar sa jag kanner mig inte alls obekvam att ga sjalv, lika avslappnat som hemma).  Jag har gjort MBK, Siam Paragon, massa sma butiker och vandrat pa gatan dopt av Emy, Ida och mig namligen "Botoxgatan"

I kvall blir det bio pa Siam Paragon och sen hem, fast vet inte om jag vill dit...min granne gjorde namligen misstaget att informera mig om att han haft en baota stor spindel hos sig, men har och allt!!! Uuuuu! Kan inte ens tanka pa det.. Maria du forstar sakert min angest mer an nagon annan! Hur ska jag kunna sova??? Jag tror faktiskt, utan att skoja, att jag skulle kunna fa ett riktigt nervsammanbrott om jag sag en pa mitt rum.


Ni ska fa bilder fran mitt rum senare idag, forhoppningsvis utan spindel!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nej, fyyyyyfaaaaaannn säger jag !!!! har ttyp aldrig sett ett kryp i thailand som jag tyckt varit äckligt (förutom kackerlacka) och jag hoppas de stannar så. för FYFAANNN säger jag, jag skulle aldrig i hela mitt liv klara av om jag såg en sån jävla spindel. aldrig. aldrig. känns som de kryper på mig nu.

2009-12-27 @ 15:53:47
URL: http://mria.blogg.se/
Postat av: Maria

faan sofia du kunde hållt den inofrmationen för dig själv !!! nu kmr jag glo runt överallt efter spindlar när jag kmr dit !

2009-12-27 @ 15:54:34
URL: http://m
Postat av: ida

haha, ja jag undrar fortfarande hur sjutton käkarna kan försvinna av den där botoxen. Det är ett mysterium! God Jul du med sofia!

2009-12-27 @ 18:45:48
URL: http://kryger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0