Glass i STORA lass =D

-Igår gjorde vi det! Gick inte bara förbi, vi bläddrade inte bara i menyn, vi trånade inte bara på de känsloladde bilderna vi ursäktade inte med ett ”någon annan dag”. Utan vi gick in och fick oss ett körande av -helloooo weelcome madame! av tre thailändskor som såg nästan lika glada ut som vi var!

 

Vi var inne på Swensen..

 

 

 

 

Senare gick vi runt på marknaden och kikade mätt och belåtet på all rolig mat och konstaterade än en gång att allt går att få på pinne här i Thailand. Det finns korv, kyckling, biff, fiskbullar, fiskbullar i form av färglada figurer, krabba, köttbullar, kycklingbullar, äggmix, tofu, bläckfisk….. Hur som helst gick vi till konsertstället, som är en ombyggd fotbollsplan. Vi satte oss i bakgrunden på några läktare och njöt av den mysiga musiken från den välsjungande gitarristen på scenen.

 

 

PS: Angående videon nu, Anna jag tror jag byggt upp dina förväntingar allt för mycket nu..hur som helst så borde det funka för jag har varit inne på youtube och ändrat =)


Kommentarer
Postat av: Anna

...jag såg och jag är inte besviken :) det bästa är att den ligger tillgänglig på u-tuben också!!!!

2009-12-18 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0