Godmorgon Sverige! Klockan är 07.40 och det här är senaste nytt från Phuket

  • Dagen börjar med det vanliga vid 06.00: en kopp kaffe med mjölk, yoghurt, äpple, internetuppdatering och plugg. Antar att det är något liknande för er därhemma en fredag som denna, fast än så länge sover ni nog sött…eller nja sött var kanske att ta i, men ni sover nog i alla fall ;-)

 

  • "Passed" på min fonetiska tenta, fast jag missade lite på tomato som ska vara den brittiska varianten :P  och fick "highly positive" på redovisningen :D Så nästa torsdag som också är ”the final presentation” ska jag essa på!

 

  • Fick ett halleluja moment igår kväll/natt och skrämde sk*ten ur Hanna med ett glädje tjut, jag kunde under loppet av cirka 3 minuter känna hur locket släppte efter två dygn av isolering i mitt eget huvud! Till råga på detta kände jag hur jag kunde få in en gnutta luft via örat vid varje andetag, amazing!! Kanske har jag utvecklat en superkraft!? -Att jag kan andas genom örat, det skulle betyda att du Anna inte längre skulle kunna använda dig utav (ett av många) ditt skräck trix som du tog med dig till Kvarnis en sommar…(Tyvärr kan jag notera att förmågan inte är lika stark idag och att locket, trots gårdagsnattens vackra stund, inte riktigt släppt men det är definitivt bättre!!)

 

  • Pratade med mamma och Maria igår och måste notera i morgonnyheterna att jag är väldigt stolt över min syster och hennes utomordentliga prestationer i skolan! Bra jobbat!!

 

  • Idag blir det stranden och hårt arbete på brännan (fast i säkerhet under parasollens skugga)

 

  • Införskaffat mig en ny vän påvägen hem från Jungceylon, han visste vägen till mitt hjärta och eviga vänskap när han noterade att jag hade ett ansikte och hår som en Hollywoodstjärna! Det var inte alls för att han ville sälja nått eller så…:P

 

  • Vädret är klart och övervägande soligt, dagens temperatur kommer att ligga mellan varm och jättevarmt!

 

  • Det var allt från Phuket denna morgon och jag Sofia Kjellgren önskar er en trevlig förmiddag! Se oss igen på kvällsnyheterna för mer uppdatering från Phuket Thailand =)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag kan nog hitta på ett nytt grepp till nästa sommar ;P

2009-12-11 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0