Jag veeeet inte! Jag vet inte! jag veet inte!

Vad ska man göra idag då?...

Ska i alla fall på en långpromenad till Kalim, tänkte ta med mig vattenmelon och sitta där ett tag (haha Maria). Kanske har jag bikini på mig under så jag kan ta ett dopp eller två =) Sen då? Ja jag veeeet inte!

Hanna ska utföra lite äranden idag men e väll klar senare under dagen.

Jag har ju mina två kurser, vilket gör att jag faktiskt kommer upp i 75% studietakt men uppgiften som ska skickas in i ena kursen är inskickad (tidigare än deadline =O), och den andra kursens sista seminarium är inte förrän på torsdag så jag e verkligen "ledig" i helgen men hur knäpp det än låter så jag vill ju ha några måsten! Har jag blivit en sån som bara inte kan slappna av!!? Hur som helst så lär jag ju få öva på det i helgen då!

Ni får säkert några fina bilder från min piknick senare idag som kan värma er i vintermörkret mohahaha! =)

Nu ska jag in och ta en snabbkik på internet och se vem som vann idol, skulle gärna suttit med er därhemma i soffan med lite gotta och tittat på finalen! Det lär ju vara stora rubriker om det i tidningarna idag, självklart uppblandat med fettexter om Tiger Woods och nya vinklar som de grävt fram ur den historien. När man är borta lite längre inser jag vad mycket skitnyheter som man inte blir fullmatade av här på samma sätt som hemma (även om jag befinner mig på svenskarnas egna Phuket). Så då får jag antingen uppdatera lite eller stå som ett frågetecken när det börjar diskuteras när man kommer hem, sen är jag ju självklart lite nyfiken också =P


Puss och komihåg att jag saaaaaknar er!



Kommentarer
Postat av: Anna

Din bild fick mig att tänka på M, det är en typisk Maria-bild! Sådan syster sådan syster! :-)

2009-12-14 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0