Kvälls inlägget kommer här Honey ;-)

Idag har jag genomfört något av en vansinnes shopping! Jag gick lös i lite olika butiker och inhandlade 2 klänningar, 1 t-shirt, 1 byxdress och 1 par leggings. Kanske inte så vansinnigt om det inte var så att bara 1 av klänningarna var provade :-O, tänk vad jag skulle fått höra om mamma varit med haha! Ja ja ibland är man vansinnig, tur att det inte är så ofta och att jag hade turen att allt passade =)

Så ikväll är det nyårsafton, härligt! Jag är precis iordninggjord för att styra kosan till Bianca och Mia. Vi går nog ut och äter och sen iväg på nått ställe, har några ställen att välja mellan och vi har inte betsämt oss för vilket det blir än.

I brist på foton från mina utomhus aktiviteter så får ni några axelvadds bilder på mig och min outfit tagna med webcamen =)

Jag tror man har roligare med axelvaddar, å det tänker jag bevis ikväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0