Nu har jag fått svar från två ställen i Bkk

och då paratar jag inte om Bangkok Hotel :P Utan om svar från två olika hyresvärdar av boendenkomplex som jag mailat till angående lägenhet under tiden jag ska vara där. Jag tänkte vara där tills mamma och Maria kommer hit i mitten av Februari men bara för att jag ska till att boka snart funderar jag på om jag verkligen kommer att palla vara i storstan så länge? Fast och andra sidan ska jag ju att åka nedåt för att besöka Lanta och kanske Koh Samui så jag får ju pauser från stressen i Bkk, så det borde bli bra...

Hur som helst, här ner kan ni se det ena av de två olika serivcelägenhetskomplexen (haha låter som jag ska på ålderdomshem! men det passar väll med min hörsel så :P) Det andra har jag inga bra bilder på som jag kan lägga upp, för de jag kommer åt blev så suddiga.

Ställe nr 1

 

 

7000bath/månanden

Pool, fitnessgym, reception =)


Ställe nr 2
6500bath/månaden men då har jag ingen pool :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0