Ont i magen =(

Idag blev det inte mycket gjort, jag har ont i magen och jag har därför sovit ganska mycket. Så även om jag var uppe klockan 06.00 så fick jag återvända till sängen senare under dagen. För ett tag sedan så gick jag ner till ett apotek och fick lite hockus pockus, så hoppas att det hjälper!

Nu ska jag följa Hanna till träningen men det blir ingen träning för mig och min mage, jag ska kolla på ett hotell som ligger brevid...kanske kan det vara nått för mig mamma och Maria i Februari/Mars.


Kommentarer
Postat av: skiten

åhh vad jobbigt !! men kan du inte höra efter efter simma med delfiner???

2009-12-03 @ 15:57:27
URL: http://mria.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle vilja se M simma m delfiner... hon skulle aldrig våga!

2009-12-03 @ 16:08:31
Postat av: Mamma

Oj, lilla gumman. Verkar inte som telefonen (internetcall) fungerar, jag försökte nyss prata med Kent men han kunde inte höra mig. Ska försöka ringa dig senare och se om det fungerar. Hoppas du är bättre nu, om jag ej kan ringa så ring hem. Kramar

2009-12-04 @ 11:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0