Sov för tungt för att notera bussen som körde över mig inatt!

Jag vill inte låta som en gnällfia men det är ingen bättring med höger: öra, visdomstand, hals eller huvudet idag. Snarare tvärtom, fast med eller utan hörsel ska jag genomföra ett fonetiskt prov idag och göra en redovisning. Sitter framför datorn och försöker plugga med värsta strulfrillan, sömngubbar i ögonen och ögonlock som hänger ner över knäna så jag känner mig så där lagom sexig! och tacksam för att busschaffören vejde och bara körde över högersidan =)

 

Igår var det så där lagom många – ”måste göra!” så jag hann inte sätta mig ner och plugga, konstigt att det alltid blir så mycket när det måste pluggas :-O

 

Kul att Lars kunde roa så många med en blåsning i repris! men kom bara ihåg att det är jag som bjuder på den ;-) Men snart blir det Lars tur ska ni se…moha ha ha! Vet då inte hur jag skulle kunna göra nått sånt utan att asgarva!? Hur gör du Lars? Jag kanske får leja någon. Jag vet ju att det finns någon härlig historia från när hans egna blåsning bakfired, antagligen när han var så där lyrisk inför sitt verk. Något om några sms, Pelle, Niklas, och oväntade bekännelser. Så det kan hända även de mest rutinerade, det finns igen anledning att tro att du går säker Lars =)

 

 

Å Jovanna, kul att ha hittat dig här ute i cyberblogg världen syster!

 

Nu ska jag sluta "ha så mycket att göra" och återgå till pluggandet

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman! Nu gör du som jag säger, gå till doktorn, sedan mailar du mig så sätter jag över pengar för läkarbesöket. LOVA MIG DET. Kramar

2009-12-10 @ 11:02:28
URL: http://mria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0