Yesterday night was a really good good night...tralla lalla la, cause I got a feeling!

Vi började på Sound, där var det ganska lite folk så vi drog ner och satt oss vid stranden och snackade. Sedan när vi skulle hem, blev vi inkastad av en inkastare på Grabbarna Grus. Där var det rikigt bra drag och schysst musik, vi beställde varsin drink (som smakade precis som hemma, bra gjort grabbar!) sedan gick vi vidare till Aussie bar med ett gäng svenskar från Götet och Stockholm. Efter det så drog vi oss hemmåt, låter kanske som en tidig kväll men det var det inte =) Stannade självfallet vid McDonalds på vägen hem (Även om det är utanför vår budget gällande resaurangval, men påvägen hem efter utgång resoneras det inte utifrån plånboken), där träffade vi en annan svensk som vi tydligen bor granne med.

Lyckad Kväll! Å självfallet så gjorde Captain en efterlängtad comeback =)

 

Captain

Det ska vara vänster ben Hanna och Teddy!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går det m raggandet då`?

2009-12-09 @ 17:17:16
Postat av: sketa

ditt hår ser jättefint ut :;D och fyfan vad brun du blivit! :(((

2009-12-09 @ 17:57:10
URL: http://mria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Raggandet, tyvärr måste jag säga även om du säkert tror att jag är bäst på allt att jag e värdelös på det! Du har ju uppenbarligen lyckats, så du kan väll lära mig Anna?

2009-12-10 @ 14:40:45
URL: http://sofiakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0