Trang

Nu ar jag i Trang och ser mig om, har ar det fint och ratt sa lugnt. Tankte att jag skulle ta och folja med en kompis ut pa ett gummiplantage och "plocka" gummi innan jag aker hem.

Jag vill inte aka fran varmen men jag langtar hem till alla dar hemma och efter att ha last om nybakadebullar och kakor i boken "man som hatar kvinnor" har jag en obeskrivlig langtan efter nybakade bullar!!! Sa det maste bakas nar jag kommer hem. Jag langtar ocksa efter lasange och hardbrod med edamer eller hushallsost pa...ja listan blir lange och lange. Jag kommer sjalvklart att sakna mycket av thaimaten, jag har hittat mycket som jag tycker om! For nagon dag sedan var jag hos en kvinna som larde mig laga en av de ratter jag tycker om och hon har sagt att hon ska lara mig en supergod curryratt, pad thai och kyckling med chili och basilika mmmm jattegott! Sa nu blir Kenta glad nar jag kommer hem och lagar myragg =)

Nu ska jag fixa lie annat pa internet, saknar er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uch för myrägg men kan väl ta det om du kommer hem saknar dig kram

2009-01-18 @ 16:38:20
Postat av: Glidis

Åh alltså vi måste ha en thaikväll när du är hemma igen, du jag och emy så får du laga pad thai! Gud så sugen jag blev på den nu.

2009-01-25 @ 23:47:42
URL: http://kryger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0