Bortdomnade armar och öron

Jag gillar ju verkligen Thailand, eller som mamma skulle säga -Vi ääälskar Thailand =) men så är det de här med sängarna här, de e verkligen stenhårda! De har inte kommit på vad bäddmadrass är än! Madrassen på rummet är flera decimeter tjock men ändå känns det som om man ligger på sten!

Som Maria vet har jag en speciell sovställning som innebär sidoläge och en arm under huvudet och rakt upp ovanför huvudet...men ligger jag så vaknar jag i panik för hela armen är bortdomnad för att sängen är för hård. En natt, vet inte om det var sömnyra men så vaknade jag halvt av att mitt öra var bortdomnat...jag vet det stämmer nog inte men det kändes som så i stadiet mellan vaken och sovandes.

Så här i Thailand får du antingen ligga på rygg eller mage med armarna på sidan, inte vad jag kallar nån bra sovställning i alla fall. För Maria skulle det ju funka utmärkt med hennes fjärils armar när hon sover, inte som hon sover med Bossa på bilden här...då hade armen vart redo för amputering! Kanske båda högerbenen för Bossas del. Jag hoppas verkligen att det är sköna sängar där vi ska bo när mamma och Maria kommer ner!



Kommentarer
Postat av: Anna

Tur att du vaknar!! Skulle du inte göra det så skulle din arm dö av syrebrist och behöva amputeras. På akta dig för att bli för full/febrig så du inte vaknar när armen säger till!!!

2009-11-26 @ 13:02:35
Postat av: Anna

Sov gott ;)

2009-11-26 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0