Det blir en dag på stranden ....

Idag har vi varit ner på stranden alla tre, å det var ju mysigt =) Fast jag får sånna myror i bena efter ett tag för det där med att ligga å sola har aldrig varit min grej, kanske ska man ta och skaffa sig en boll eller nån annat man kan underhålla sig med.

Igår var vi på Wine Connection å åt lite mat å satt å snackade tills de stängde, det var med andra ord en jätte trevlig kväll!

Ikväll ska DJ Morales spela på ett beach party här i Patong, jag är inte alls pepp men en sväng ner dit lär det bli i allafall. Såg idag att de dukat fram med strandmattor å indiska kuddar över stora delar av stranden och satt upp en stor bar och sånt häng gillar jag!

Höres, å stor kram till er därhemma som jag saknar sååååååååååå mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0