Det börjar bli lite kallt i Phuket

Nu när vi går mot torrare tider här i Thailand så blir det ju även lite svalare, och jag å Hanna brukar gå ut på balkongen för att känna av vädret och för att planera vad man ska ha på sig har nu -Det e ju kallt! blivit en återkommande kommentar...det kanske retar upp er därhemma haha, för det är ju säkert 28 grader eller nått =) Så lite nu och då kommer min (eller Marias) blommiga tröja med dragkedja med ut på kvällarna.

-Jag veeet mamma, du tycker inte att jag är klok =) men du kan inte tycka att det är lika illa som när jag på vår första resa hit tog med mig mina stora cigarr/björn tofflor haha!

Idag har jag och Hanna varit på gymmet och ska snart iväg på bio och se Twilight, jag gillar verkligen den filmen så det ska bli kul! Fast först ska jag ringa hem å prata med mamma och har jag tur så får jag väcka lill Maria, hon har så söt röst på morgonen mitt lilla troll!

Här är lite mer bilder från avskedskvällen för Annika

 

 

Dagen efter blev det besök på Starbucks där vi satt i minst 3 timmar å njöööt av kladdkaka å latte

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0