Mindre än en veckas vinter i år...

Inte fy skam att jag efter Thailands resan bara hinner hem och packa om innan jag ska iväg igen, jag har nämligen fått preliminärt besked från Apollo att jag ska ut den 12 Mars till Kreta Rethymnon!!

Jag känner mig jätteglad att få komma igång och att jag dessutom fick Kreta gör ju saken ännu bättre, nu måste jag bara plugga på en massa om Grekland, Kreta och Rethymnon. Jag kommer troligtvis stanna till säsongens slut men senast till 5 November, efter det blir det förhoppningsvis en vinter destination i något fjärranland =)

Det enda som känns lite jobbigt är förstås att lämna er därehemma, jag skulle vilja packa ned släkt och vänner å ta med mig dom till Kreta! Fast nu när jag inte är så långt borta borde många kunna komma och hälsa på, pik pik!

Ska jag kanske ge mig själv en spa dag eller kanske en hårförlängning eller kavajen jag tittat på för att gratta mig själv? Får se vad det blir hihi

Å ikväll ska jag och Hanna gå och se Twilight, Hanna tittade på ettan igår å blev som många andra förälskad i den manliga huvudrolls innehavaren.

Här är två bilder från Rethymnon

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Jag kommer och hälsar på dig i Grekland också. Känns verkligen som du nästan är hemma när du ska dit. Kram

2009-11-21 @ 12:53:40
Postat av: Elisabeth

GRATTIS! Jättekul att du kommer till Kreta. Jag har varit i Rethymnon en gång för länge sedan. Det är jättefint där, ssk gamla stan, tyckte jag.



Pappa Håkan tycker också att det är kul att du fått jobb, fast han kommer att sakna dig, förstås. Det dröjer väl länge innan ni ses. Synd att han inte vill flyga annars hade han kunnat hälsa på dig på Kreta. Du får väl semester någon gång och då kanske du kommer hem?

2009-11-22 @ 17:01:36
Postat av: Elisabeth

GRATTIS! Jättekul att du kommer till Kreta. Jag har varit i Rethymnon en gång för länge sedan. Det är jättefint där, ssk gamla stan, tyckte jag.



Pappa Håkan tycker också att det är kul att du fått jobb, fast han kommer att sakna dig, förstås. Det dröjer väl länge innan ni ses. Synd att han inte vill flyga annars hade han kunnat hälsa på dig på Kreta. Du får väl semester någon gång och då kanske du kommer hem?

2009-11-22 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0