Nytt från Phuket

Nu är det cirka tre veckor kvar tills Hanna åker hem och jag drar vidare...eller kanske stannar, vi får se. Hur som helst så flyger dagarna förbi snabbt men nätterna är fortfarande långa och halvt sömnlösa även om det börjar bli bättre. Det är nämligen väldigt varmt i vår bastu eller jag menar på vårt rum.

I övrigt så är det mycket bokläsande, både för mig och Hanna. Jag läser Tusen strålande solar, den e verkligen jättebra! Jag ska spara den tills mamma och Maria kommer om dom kanske vill läsa den =) Annars så varvas dagarna med nått cafe besök, stranden, plugg med mera.

Idag ska vi gå på bio jiipiii och se Ninja Assassin =) jag hoppas att det inte är för mycket splatter och blod utan lite handling också!

Här får ni en bild på delar av min frukost, en gul vattenmelon...jo de e sant, här är den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0