Phuket runt, eller i alla fall halva =)

Idag blev det en tur runt ön som jag skrivit om tidigare. Det var jag, Annika och Sofia (en kompis till Annika som kommit för att hälsa på några dagar) som tog oss först till Karon, Kata, Nai Harn, Rawai, Big Buddha, Wat Chalong, utsiktplatsen och Reggae baren After Beach.

Det var intessant att se lite nya platser och jag måste säga att jag gillar Nai Harn, där vär det en rikigt fin strand och lugn atmosfär med lite mysiga restauranger och barer. Rikigt så lugnt å skönt som det aldrig kan vara i Patong eller på de andra fartfyllda stränderna.

Sen när vi skulle avrunda dagen som blivit kväll åkte vi till Reggae baren After Beach i Kata, som ligger en bit ovanför Andaman Cannacia. Där njöt vi av en shake å lite tilltugg med en fantastiskt utsikt över axeln. Med fantastisk utsikt menar jag att vi såg hela Kata beach så det med lite dunkande reggae musik i bakgrunden var ett mycket fint avslut på dagen!


 

Å Anna kusinen vitaminen, jag ringer dig på din vanliga mobbe men du svarar inte =( Å ja jag söker på å väntar dessutom fortfarande svar från det andra, å sen så får vi svar på vilken destination vi får från Apollo vilken dag som helst =) Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: bajset

åh så nai harn va sådär fint??? dit måste vi :D

2009-11-18 @ 20:41:41
URL: http://mria.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Sofia



Jag såg något märkligt utlandsnummer som jag inte kunde söka på igår. Jag var bara och bajsade!!

2009-11-19 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0