Plugg plugg plugg när det finns så mkt annat roligt!

Jag har pluggat en massa idag, men ändå känns det som om det blivit så lite text producerad. Ibland är det väll så när det är komplicerade uppgifter och texter som tar tid att få grepp om. Det känns som jag har ett bra utkast nu i alla fall, som jag kan bygga vidare på.

Men det finns ju så mycket annat kul att göra förutom att plugga! I morse när jag satt mig vid datorn började det vanliga -jag ska bara titta mailen, jag ska bara kolla allas bloggar, jag ska bara leta gymnasieskolor till lilla Maria o.s.v. Å för att inte glömma, det finns så mycket roligt att göra i det land där jag är nu, och så kostar det inte så mycket heller! Tillslut var jag ändå tvungen att stänga alla internetsidor och inse att det inte skulle bli nå bad eller spring i affärer idag. Å skulle jag inte kunna göra det, så skulle det aldrig funka att plugga på distans!

Hur som helst, nu ska jag kolla lite gymnasieskolor till lillasyster så jag kan vara ett bra bollplank tills vi ska snacka på söndag, sen ska jag ta mig ut härifrån och till ett matställe. Jag är riktigt sugen på gaeng phet (stark curry) med gröna gejer och ris! Ingen Sushi idag alltså...

På Fuji som har sjuuuuukt god sushi!

 

5 bath:s (ca: 1krona) Sushi uatnför vårt guesthouse på kvällarna,

å för att inte tala om en määängd andra vagnar med mat!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du är underbar som kollar upp olika gymnasieskolor åt Maria. Jaha ska ni snack på söndag, då vill jag också vara med. Har du kollat in det mail jag skickade till dig! Tror det kan vara någonting för dig. Många kramar och ha det bra och var rädd om dig.

2009-11-05 @ 11:58:07
Postat av: Anna

Borde inte jag få bestäma vilket gymnasium maria ska gå på?

Blir avis på all billig sushi!!! Jag skulle äta ihjäl mig!

2009-11-05 @ 16:28:59
Postat av: maria

är hanna så brun eller är det rouge?? :O :O haha, tack för att du tittade skolor. H.O på söndag då! Men Sofia då, du är i fckn THAILAND INTE SKA DU SITTA VID DATAN SÅ DÄR MKT PASSA PÅ FÖRFN! bajs.

2009-11-05 @ 17:30:24
URL: http://mria.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej vännen! Kul att höra från dig =) Vart befinner du dig nu? ja maila mig gärna och uppdatera mig på vad som händer fröken! Pöss

2009-11-05 @ 20:15:49
URL: http://missbree.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Sofia! Fy va underbart du verkar ha det! Fett avundsjuk:P Själv ska man pallra sig till skolan nu i höstrusket, lockar inte direkt... Sköt om dig!

2009-11-11 @ 09:52:13
URL: http://kryger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0