Splatter

Jaha, Ninja Assassin var ju en upplevelse...Jag har lärt mig tycka om filmer som X-men, Ong bak med mera ,jag har lärt mig att till och med uppskatta lite fighting scener när de är bra gjorda och när filmen har en bra handling.  Fast Ninja Assassin var lite för mycket splatter och för lite handling för min smak! En stjärna i kanten för Rains vältränade kropp måste jag ge filmen i alla fall, som socker för ögat =) men annars inget för mig.

Sen att jag tack vare filmen fick en ursäkt att köpa choklad är ju inte helt fel, fast efter filmen satt sockersuget igång! Fattar inte, så fort jag äter lite godis eller främst choklad så blir jag inte nöjd utan vill ha mer..Nötter funkar men inte choklad det slår liksom slint då! Lika bra att erkänna -Hej jag heter Sofia Källgren och jag är en chokladoman! Jag är inte den första, min mamma har slitit med beroendet så länge jag kan minnas, jag misstänker att mina syskon också fallit offer för chokladen coh dess förädiska krafter så som mina kusiner och mostrar! Det var svårast vid högtiderna, ni skulle sett våra julaftonar.....nä nu blev det för jobbigt!

Nu ska jag läsa min bok och sen ringa hem till mamma igen, ingen som svarade nyss men jag ger inte upp så lätt! Vill ju prata med min modiga underbara mamma!

Godnatt Sverige å sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0