Vilken kväll!

Igår bestämde vi oss för att äta rikigt god mat och gå ut å kalasa lite eftersom Annika skulle åka hem dagen efter, alltså idag =(

Vi började med en lååång och god middag på Wine Connection med förrätt, huvudrätt och efterrätt. Vi satt och snackade länge och hade riktigt trevligt, notan där hamnade väll på 125kr med två glas vin och vatten till maten...inte illa va!

Sedan drog vi iväg för att träffa David på Rock City där vi lyssnade på ett sjukt bra live band, å det blev en del andra ställen också innan kvällen tog slut.

Det blev en rikigt lyckad kväll, speciellt eftersom Hanna fått reda på sin destination i sommar -Rhodos! Så hon var på topp humör =) Jag väntar fortfarande på mitt brev, och jag undrar vart det blir!! Mamma du måste ringa så fort du fått kuvertet!

Lite bilder från kvällen (ska ladda upp lite fler bilder från Hannas kamera senare idag från kvällen)

Ravioli med spenat/mozzarella i tomatsås



Annika och Sofia

 

På Rock City

 


Kommentarer
Postat av: emy

Sofiaaa!

Fan va gött du verkar ha det! (tränar lite på min göteborska stil nu). Skulle vilja vara där! Provet gick helt okej. Vi får se om två veckor hur bra jag lyckades. =) Så nervös!

Ja, Abu Dhabi är ju trevligt. Konstigt men trevligt. =) men inget slår kladdisen på fotöljen.



Kraaam!

2009-11-20 @ 10:51:19
URL: http://justlisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0