Den 20:e drar vi =)

Nu bär det av igen! Den 20:e drar jag och Hanna till Bangkok och sedan vidare ner till Phuket. När högsäsongen närmar sig kanske vi åker till Bangkok eller någon annanstans. Jag är nyfiken på andra delar av Asien också även om man kan tro att Thailand är det enda som intresserar mig =) Så kanske kanske drar vi till nått annat intressant land också.

Japan, Kina och Singapore skulle vara häftigt att få uppleva. Det känns spännande att åka iväg och inte riktigt veta hur det hela kommer att utvecklas. Tidigare resor har jag ändå bokat boende under lång tid och så, måste säga att jag har aldrig varit någon backpacker, men den här gången har vi bara bokat en månad i Phuket. Vart vi ska sen, ja det bestämmer vi då.

Så här ska vi bo där:


Kommentarer
Postat av: Linda

Hittade din blogg nu! Följer din resa här från norrland, Sundsvall...

Jätte bamse kraaaam!!!!/Lindish ;-)

2009-10-29 @ 23:36:43
URL: http://lindaholst.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0