Nu får du uppdatering lillen

Hej och hå =) Jag har inte varit duktig på att uppdatera men nu ska ni få lite summeing på de senaste dagarna -från avresan på Bromma flyplats till guesthouset i Phuket.

Ja resan gick bra, förutom en låååååång väntan i Bryssel. Måste säga att jag gillar Etihad, bra service, fräscha plan, god mat och en egen tv skärm.



Hanna-Panna på Bryssels flygplats

 

På Flyget

 

 

Jaha och efter sisådär 24timmar efter att vi lyft från Bromma landade vi i Bangkok, allt gick smidigt och i lobbyn på hotellet mötte vi Annika som kommit till Bangkok dagen före.

 

Annika och Hanna i Bkk

 

 

Sedan åkte vi med Air Asia till Phuket Patong, där jag är just nu =) Idag så har vi varit i Kata och badat, först så regnade det en massa men sen så sken solen och vi har alla fått färg hihi!

Ikväll ska vi fira Annika som fyller år, det blir Sushi på en restaurang i närheten sen lite partaj kanske.

 

Å Maria this is for you:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh gud så härligt! :O

jag vill också till värmen!

2009-10-30 @ 12:13:54
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0