Sol = Stranden

Nu verkar det som om vädret börjat blivit stadigare =) andra dagen med skinande sol och blå himmel. Så nu när alla återhämtat sig från magsjuka och andra krämpor ska vi ta vårat pick och pack ner till stranden för att njuta av livet heeela dagen =)

Jag har ännu inte kommit till de stadiet då jag skyr de värsta soltimmarna och strandlivet inte lockar lika mycket längre. För tro mig efter ett tag så kommer även en vardag till de tropiska Thailand, utan att säga att det behöver vara något dåligt med det.

Till veckan kommer Bianca, Mari och David till Thailand. De kommer inte i ett sällskap, så de kommer vara utspridda i norr, sydväst och sydost. Var av Bianca i Bangkok, David på Phuket och Mari på Koh Samui.

Å till dig Linda: Kul att höra från dig! =) Å Grattis till lillen!! Har mailat dig. Kraaaam


Kommentarer
Postat av: emy

ja, jättetrist! fan. hur är allt där nere? Saknar det där stället när jag ser biderna. =) those were the good days. :)



Jag sla skriva antagningsprov till JMG förresten! Yey! =) SÅ vi får se hur det går med götet.



Puss!

2009-10-30 @ 11:39:53
Postat av: silly

e du thailand!? Fan va asvis ja e!! hur länge ska du vara där!?

2009-10-30 @ 12:23:29
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0