Visum ansökan och nått trevligt på gång...

Idag var jag och hämtade ut Hannas pass och visumansökan på posten så imorgon bär det av till ambassaden där vi ska söka visum.

Jag ska på en intervju som jag inte kommer berätta mer om nu, om det går bra får ni höra om det, går det inte så bra så kommer det inte vara så mycket att prata om. Ni får gärna hålla tummarna för mig! Jag ska göra mitt yttersta för att lyckas =)

Nu börjar resan verkligen närma sig, om två veckor är jag och Hanna i Bryssel och väntar på flyget som ska ta oss vidare till Abu Dhabi, där vi byter igen för flyget mot Bangkok.

Ska bli såååå skönt att komma ner till värmen, känns som om kylan på allvar dragit sig in över Sverige och i samma svepande rörelse som kylan tagit över lyfter jag och Hanna snart från Svensk mark för att spendera dagarna i varma Thailand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0