Uppdatering

Flygen igång igen =D

Hellelulija! Å en riktig rivstart också -10flyg idag och ett imrogon. Tänk va glad man kan bli både över att få gäster och att ha hela teamet samlat igen =D

Så har två nya guider kommit ner också, å de slapp bussa ner nu när flygen är igång.


Å mitt i allt så kan jag konstatera att jag nu vet varför man kanske går upp i vikt när man arbetar som reseledare. Min attityd till det innan jag åkte var -Nä men jag kommer inte göra det, de e bara att tänka på vad man äter. Detta är svårare ä'n vad jag trodde eftersom när man saknar dem där hemma, ja då vänder jag mig till min trogna tröstare CHOKLAD!

Nu ska jag möta en buss full av turister, have a great day!


Gullkatter


.....Anders


Kommentarer
Postat av: Anna

Snart ses vi!

2010-04-27 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0