Vilka härliga dagar

Den här veckan har jag haft servicetelefonen, vilket innebär jour 24 timmar om dygnet, lång siesta mitt på dagen och tillgång till bil. Med tanke på att det inte är så mkt folk här ännu är det en stillsam uppgift än så länge.

I övrigt så har både mina underbara kusiner Anna och Helena bokat resa hit ner =D Anna kommer i slutet av denna månad och stannar en vecka. Helena med familj kommer den 8 Juli och stannar två veckor på vårt Club hotell. Å det ska bli sjukt roligt!! Längtar efter dom båda, å små trollen Engla och Emil å Johan så klart!

Igår var vi och testade en utflykt, det involverade mat, show, dans och teaterspel. Riktigt skoj, och jag hade som roligast åt Anders dans och rop på hjälp men så fick jag äta upp det sen när jag blev uppbjuden på en mer utmanande dans...haha jag sa stopp och belägg när dansaren sa att jag skulle hoppa upp och lägga benen runt hans midja.

Nu sitter jag på mitt internetställe nummer ett GURU och har försökt ringa min söta mor men inget svar på jobbet eller hemma =( Ska slå en pling till pappa och bror nu.

Kram


Anders, Britt, Petra och jag under en karaoke kväll


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går det med formen, gått upp något än? ;)

2010-04-15 @ 13:57:05
Postat av: slemmy

du har så långt hår sofia! är det ditt eller har du gjort en färlängning? =)

2010-04-15 @ 17:54:10
URL: http://justlisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0