Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik!

Det där med rubriker är inte min starka sida, och man måste ju ha en så nu fick det bli så där jättefantasifullt denna gång =O

Jag kan inte längre ladda upp bilder från telefonen efter att jag grejat med inställningarna...efter allt pillande fick jag ett samtal på telefonen som jag helt plötsligt pratade hade via datorns högtalar -Måttligt förvirrad jag blev! Hur som helst inga kort från mobilen till datorn = Inga kort på bloggen, for now.

Guidelivet är nice, sjukt stressigt ibland (Det är då jag inte skriver nått här) och så är det ju ännu roligare än det är stressigt andra gånger.

Hur som helst så har jag semester i Februari när mamma, Maria och Öznur kommer! Längtar efter att få leka turist och träffa mammsen, lillen och Öz..

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sofia

Vad har du för telefon? Kanske jag har en support här intill mig.

2010-12-04 @ 12:16:11
Postat av: Mamma

Tiden går så fort, snart är vi där. Stormjukar

2010-12-06 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0