Säsongen är igång!

Fint väder 2:a dagen irad men mer sol för min del har det inte blivit då jag tagit över servicetelefonen, mycket jobb men å andra sidan kan jag njuta av att slänga mig i sängen till kvällen som ingen annan! Idag startade jag extra tidigt också då jag var och lämnade av Anna på flygplatsen, Anna ska hem till Danmark och ja det känns ju jobbigt men hon är så glad för att få komma hem så jag kan inte låta bli att också vara lite glad för hennes skull ;-)

Poolen som byggs mitt framför min balkong är snart klar, med andra ord snart är det: lunch=bad =D

Nuuuu ska jag läsa och kanske kolla på ett Desperate Housewives avsnitt och seeeeen ska jag sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu kommer servicetelefonen ringa. Kramar och mjukar

2010-12-15 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0