Uppdatera din blogg Sofia!

Ja jag gör ju det nu =P Är mitt uppe i kick offen och har spenderat mycket tid med mina kolleger där vi gått ut och käkat, vart ut och festat, åk båt till Koh Yai och ska på middag ikväll igen... =D Härlig kick off!

Annars är det full rulle, jag har nu startat upp med riktigt schema och det känns skönt att göra uniformskläderna bekväma igen. Första Inspirations mötet är gjort och numera kör jag bekvämt runt med bilen runt på Patong galna gator med andra ord -Min reseledarroll på Phuket börjar sätta sig! men än finns det många utmaningar kvar och mycket att lära -och kul ska det bli =D

Ni ska få lite bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart att få läsa din blogg. Kramis

2010-12-02 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0