Uppgraderad från dubbelrum till dubbelrum med Pool View =P

Nu är jag ledig i två dagar och nu ska iprenfärgen bort =) Har en nyårsklänning på gång som bland annat går i beige-/guldaktigt siden och tro mig just nu smälter den färgen ihop med min minst sagt ljusa hy, lite kontrast ska skapas inför fredagens nyårs firande.

Jag har ju bra tur då de byggt en pool framför min lägenhet och där ska jag bli idag, eller åtminstående så lännge min näsa, huvud och hals orkar eftersom jag faktiskt mår lite halvdåligt idag och känner att kroppen bestämt sig för att välkomna någon sorts förkylning.

Anyways, ha en bra dag därhemma gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh ser helt underbart ut, där ska jag bada många gånger när vi kommer. Men passa dig för solen om du är förkyld, bakterierna frodar i värmen. Stora kramar

2010-12-27 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0