13.33

Idag blir det bio med Mia, vi ska se Brothers =D

Igår gjorde vi stan tillsammans och åt Burgare på ett japansk ställe som serverade biffarna med misosås, wasabi, collagen och annat konstigt om man så önskade. Mia och jag fegade och slog till på en hederlig cheese burgare och avocado sallad -mycket gott!

Jag hann också spendera förmiddagen över en latte med min lärare, vi skvallrade i några timmar innan jag var tvungen att gå. Å Kannika hade shoppat igen, hon gillar att handla åt folk, å hon hade köpt en tröja åt mig. Hon är för gullig, jag får se till att hitta nått fint åt henne nere i Phuket.

Nu sitter jag på ett café och dricker kaffe och äter rostat bröd och ska snart öppna thaiböckerna och mina häfte om Grekland och Kreta.

Jag har insett en sak och det är att det finns sjukt mycket historia att plugga in om Kreta! Frågan är hur jag gör det mest effektivt och hur jag ska sortera det där inne i mitt vältrimmade kontor?

Ha en fantastisk morgon därhemma!

Å Anna kämpa på!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKa du till Kreta?

2010-02-05 @ 11:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0