15.18 strax utanför Bkk

Sitter på ett Café eller snarare på en glassbar och surfar och dricker latte, jag har sällskap av Jade och hans kompis som fipplar med nån programmering eller vad det nu är…

 

So this is waz up in Bangkok today:

 

  • Efter cirka 4 dagar med orolig mage börjar jag bli less –vad har jag gjort dig som får dig att agera på det här sättet! Antar att jag nu vet mer om hur Honeys vistelse i paradiset var ;-)

 

  • Imorgon ska jag fika med min lärare och snacka massa skit och träna magmusklerna med flera sett av för mycket skratt!

 

  • Apropå träning har jag skaffat ett 7 dagars pass på en NICE gym här i Bangkok, när jag säger NICE så menar jag NICE! Sauna, bastu, gratis fikahörn (tanken är att jag ska spendera tid på maskinerna och inte i fikahörnan!) och det är en kanon fin anläggning. Vad kostar kalaset då? Det kostar 0:- thailändska pengar =D Hade jag varit världens gulligaste Lilla Maria (för jag hoppas att hon inte gör så längre) hade jag lämnat över lite mynt och fått tillbaka samma summa bara för att jag vill ha nån växel tillbaka! Haha, ni kanske inte hänger med? –När Maria var liten och skulle handla glass och lämna över pengar till kassörskan själv för första gången sa kassörskan ”10 kr” Maria lämnar över en tia och några mynt, kassörskan säger ”Tio räcker” varav Maria kontrar med ”Ja, men jag vill ju ha pengar tillbaka också” –Klart man vill, när det är första gången man handlar själv!

 

Å snart får jag äntligen träffa lillen och världens bästa mamma!

 

Undra hur Maria gjorde med betalningen av den här glassen?

Både ser ju ut att njuta lugnt av glassen i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Honey

De där med att promota reklamen är jag då minsann direkt på hugget med att fixa här i min lilla sjukstuga... och du i din lilla sjukstuga :) Dunderkuren för mina magproblem? Jag kommer absolut tro att de va den där skakmaskinen på vårt flashiga gym som gjorde rätta i saken, testa den på ditt nya NICEiga gym med både sauna och bastu, inte illa- där fick du till de :P

2010-02-03 @ 12:49:17
URL: http://hannaparymmen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja Honey där fick jag till de...ska dit nu och undersöka om de har en skakis...men de har nog ingen som ger tummen upp när man kämpar med situpsen ;-)

2010-02-05 @ 12:15:32
URL: http://sofiakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0